tisdag 24 juni 2008

En något skamsen Anja skriver igen

Nu var det gräsligt länge sedan jag skrev något igen. Mår väl och simmar ganska lugnt. Tycker att vädret är skräp men överlever. Håller på att avsluta kurserna för vårterminen. Har redan flera kurser bokade till augusti. Så vill du vara med - ANMÄL nu!!
Har idag lånat s k hundspel från några av mina hundvänner. Himla kul, faktiskt. Peppar luskade lätt som en plätt ut hur det skulle gå till. Curry är mer en tassarbetande hund så med henne fick jag vara lite mer tålmodig med. Hon kör mer den våldsamma stilen och försöker gräva och gnaga friskt för att komma åt godsakerna.
Vi har det ganska körigt med "hundjobb", kurser, träningar, B&T-gruppen, promenadhundar och egen träning mina jyckar och jag. Men vi har KUL. Både Curry ochPeppar "jobbar" på och är totalt slut på kvällarna.
Idag har B&T-gruppen haft besök av ÖP. Kopiera nedanstående länk så kan ni kolla in inslaget på webb-TV.

http://optv.op.se/broadcast/view/cid/1&wopen=yes&wopen_w=820&wopen_h=635

Inga kommentarer: