torsdag 1 januari 2009

Nytt År

Jag gillar nyår jag. Det känns fräscht, nytt, jag sprudlar av nya ideer och får massor av god energi. Dessutom är ju vädret kanon och vintern fantastiskt. Tar med mig Peppar varannan dag på en ca 8 km lång skidtur i gott tempo. Eftersom jag inte direkt är en fena på skidor så hinner hon gott och väl med. Hon är som en galen raket framförallt när hon får dra. Det får hon inte göra varje gång eftersom jag märker att det tar mycket på henne. Hon sliter för kung och fosterland i dragselen och jobbar järnet.
Håller just nu på att planera för några kurser som jag tänkte hålla i feb/mars. Det är helt otroligt vad tiden går fort, jag tycker att det var nyss jag avslutade höstkurserna.
Kort inlägg idag men ändå.................:-)
Ha det gott så länge.

Inga kommentarer: