söndag 10 januari 2010

Vardag =))

Så var det då vardag igen. Har just skickat iväg mina barn till skolan. De tyckte att det var sådär att börja plugget igen men rätt OK. Vardagen har ändå sin tjusning. Jag för min del har redan börjat jobba. Har haft Besök- o terapihundsutbildning + Nyttohundskurs. Så roligt. Båda kurserna har kommit en bit på väg och det är så roligt att hur mycket det händer med människor som har hundar när de går på kurs. Mitt jobb består bl a av att påvisa detta fenomen då det är väldigt vanligt att människor glömmer bort hur det var från början.
Ska strax ta på mig och gå en lång skön morgonpromenad i det något mildare vädret. Jag hoppas att ni har lagt märke till att det redan märks att det blir ljusare. Speciellt på kvällarna. Underbart.
Husse har gjort iordning i lokalen så att det går att använda diskbänken som det är menat. Tack för det, vännen. Vilken skillnad att slippa gå ut på muggen varje gång man ska ha vatten och att slippa diska i handfatet.
Hoppas att det kommer lite folk på träningen idag, efter juluppehållet och att det blir fullt hus på onsdag då det är Hundspel och lekar.
Glöm inte att anmäla dig till Lägret i februari. Det är fortfarande bara 2 anmälda och jag vill ha 6 pers om det ska bli något och som mest 8 pers. Kan bli hur kul som helst. En bra aktivitet i väntan på våren, eller hur?

Om man vill förändra något hos någon annan så måste man börja hos sig själv. Gäller både i förhållande till människor och hundar kan jag tycka.

ha det nu så gott och hoppas att vi ses på någon aktivitet // Anja

Inga kommentarer: