onsdag 22 juni 2011

Snart semester

Håller nu på att avsluta alla kurser och träningar. Känns både skönt och tråkigt. Skönt därför att jag gillar att vara ledig och det har varit en hektisk vår. Jag har jobbat mycket, framförallt kvällstid vilket blir väldigt kännbart i längden. Samtidigt har jag också jobbat dagtid med besök, promenadtjänst, problemhundar och träningar. Tråkigt därför att det är kul att ha kurs. Jag vet att det är många av kursdeltagarna som jag inte kommer att träffa igen därför att de inte kommer att gå någon mer kurs. Faktiskt är det så att det ändå är ovanligt många som har anmält sig för att gå kurs i höst. Jättekul. Dessutom så är det många "nya" deltagare som redan har anmält sig. Så det flyter på.
Skriver mer imorgon, torsdag, för snart tar mitt batteri slut:)

Må så gott// Anja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en skön semester Anja och passa på att ladda batterierna ordentligt. Du vet att man bara kan "vara" också va?

Gullan och Lejonbrudarna

Anonym sa...

Har börjat läsa höstens bokcirkel bok! Gullan: Du har så rätt! Att vara är också viktigt! Att bara ha tid att just VARA med våra vovvar är en konst i sig! Vi ska mysa i sommar här hemma, blandat med en del jobb också så klart! Ha en bra midsommar helg allihopa! Hälsningar Marianne och Bamse